WhatsApp Chatbot dengan Ai bersedia untuk reply mesej pelanggan anda 24/7, 365 hari!
Hantar WhatsApp broadcast menggunakan Wabot Plus dengan pantas & automatik, walaupun penerima tak save nombor anda.
Auto save & agih leads baru yang masuk untuk notify team ada ada prospek baru yang perlu dipantau. Tiada lagi masalah terlepas pandang.
Tak perlu subscribe tools tambahan untuk buat link atau qr code, semuanya boleh dibuat dalam Wabot Plus sahaja.
Respon secara pantas untuk semua mesej yang diterima (ala-ala "welcome message") dan tetapkan sela masa sebelum respon untuk kali yang seterusnya.
Selain daripada Chatbot dengan Ai, anda juga boleh hasilkan chatbot berdasarkan kata kunci @ keyword.
Anda boleh tetapkan keyword yang anda nak Wabot Plus reply dengan pantas.
Dengan Wabot Plus anda boleh download senarai contact dalam WhatsApp Group yang anda nak dengan mudah, tanpa perlu save nombor. Senang kerja!
Berikan pelanggan sedia ada layanan VIP dengan sentiasa updates info seperti promosi semasa, produk baru & apa-apa pengumuman penting.
Selain rasa dihargai, cara ni boleh buat pelanggan ingat & mungkin akan membeli lagi dengan kita.
Kini anda tak perlu lagi pening prospek mana yang sudah di-follow-up atau tidak sebab dengan Wabot Plus anda boleh susun mesej follow up ini secara automatik.
Bila kerja follow up dibuat dengan cara yang betul, barulah dapat pujuk prospek membeli dengan kita.
Ada prospek perlukan lebih info sebelum membeli.
Ada customer perlukan bantuan selepas pembelian.
Dua-dua penting. Jaga prospek dapat customer baru, jaga customer dapat repeat purchase.
Nak mudah train jer Ai untuk bantu reply support prospek/pelanggan ni.
Klik jer butang di bawah dan dapatkan 14 hari free trial beserta 1,500 mesej percuma.
Wabot Plus adalah platform yang membantu hantar WhatsApp dari phone anda, terus ke prospek atau pembeli secara automatik.
Anda boleh mula menggunakan Wabot Plus dengan mendaftar akaun trial percuma selama 14 hari.
Bila dah puas hati, anda boleh upgrade menggunakan butang upgrade yang ada dalam dashboard Wabot Plus
Anda hanya perlu scan QR code dalam sistem Wabot Plus, sama macam anda scan ke WhatsApp Web.
Selepas dah scan, sistem Wabot Plus akan dapat akses untuk hantar WhatsApp menggunakan phone anda.
Anda boleh buat bayaran langganan melalui Billplz (FPX) ataupun kad kredit / debit (akan diproses melalui Stripe).
Tidak. Wabot Plus adalah servis persendirian bebas yang tidak bekerjasama, ditaja atau disokong oleh WhatsApp dan Facebook.
Wabot Plus akan menggunakan nombor anda sendiri. Jadi anda perlu aktifkan nombor tersebut di WhatsApp biasa ataupun WhatsApp Business.
Anda boleh menggunakan akaun WhatsApp biasa ataupun WhatsApp Business.
Secara teknikalnya, boleh.
Tapi kami tak galakkan anda guna fungsi ini jika anda terus SPAM ke nombor yang tak dikenali sebab ia berisiko tinggi untuk menyebabkan akaun WhatsApp anda di BAN.
Kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda dikenakan tindakan oleh pihak WhatsApp atau mana-mana pihak lain.
Anda boleh menghantar mesej dalam bentuk teks, gambar, video dan juga fail.
Wabot mempunyai fungsi untuk "AutoReply" asas berdasarkan tetapan kata kunci (keyword).
Selain itu, anda juga boleh connect Ai (Open Ai) untuk chatbot.
Untuk pakej berbayar tiada limit mesej boleh dihantar. Untuk akaun trial pula terhad 1,500 mesej saja.
Ya, boleh. Anda hanya perlu pastikan format nombor telefon betul (bermula dengan country code yang betul).
Tidak perlu.
Wabot Plus boleh tetap berjalan walaupun telefon anda dimatikan atau tiada akses ke internet.
Broadcast, chatbot dan notification semua akan tetap berjalan seperti biasa.
Untuk pembayaran menggunakan Billplz (FPX), anda akan terima emel untuk perbaharui langganan secara manual.
Untuk pembayaran menggunakan kad kredit atau debit, langganan akan diperbaharui secara automatik.
Walau bagaimanapun, kalau bayaran gagal diproses, akaun Wabot anda akan digantung dan tidak dapat berfungsi.
Setiap langganan adalah sah untuk 1 nombor sahaja.
Anda boleh langgan lebih daripada 1 nombor untuk digunakan dalam 1 akaun Wabot.
Kemungkinan untuk kena ban sebab guna Wabot sangat rendah, melainkan anda menggunakan Wabot untuk tujuan hantar broadcast.
Kalau sekadar guna untuk hantar notifikasi dan sebagai chatbot, insyaAllah takde masalah.
Anda boleh buat rayuan dengan WhatsApp atau beli dan daftar nombor baru dan gunakan nombor baru tersebut dengan Wabot.
Nombor boleh ditukar seberapa banyak kali, sesuka hati.
Anda hanya perlu "unpair" atau "logout" dari instance Wabot sedia ada dan "pair" kan menggunakan nombor baru.
Anda boleh dapatkan refund penuh dalam tempoh 7 hari selepas akaun anda diaktifkan.
Boleh, anda boleh intergrate menggunkana API.
Wabot Plus adalah sistem WhatsApp automation versi terbaru untuk notification, chatbot & broadcast (versi lama adalah Wabot).
Manakala Wabot Pro juga mempunyai fungsi yang sama tetapi khas untuk yang ingin menggunakan WhatsApp Business Official API.
Wabot Chat pula adalah sistem Live Chat kami yang mana 1 nombor WhatsApp boleh diakses & dibalas oleh multi user.
Boleh intergrasi bersama Waform atau CRM sistem.
Maaf, button hanya boleh digunakan bagi Official WhatsApp Business API. Kami juga ada menyediakan versi Official WhatsApp Business API melalui versi Wabot Pro.
Ya, kos perlu dibayar adalah mengikut berapa banyak input & output yang diberi & dibalas oleh chatbot & versi model mana yang digunakan. Boleh rujuk harga di sini: https://openai.com/pricing